20 Ağustos 2014 Çarşamba

Bana Artık Hicran De Dizisi Hicran-Aslı Enver Kimdir, Kaç Yaşında, Boyu, Biyografisi, Fotoğrafları

aslı enver
BANA ARTIK HİCRAN DE HİCRAN(ASLI ENVER) KİMDİR?
bana artık hicran de dizisi hicran kim? kanal d'nin yeni dizisi bana artık hicran de dizisindeki oyuncular kimler? kanal d hicran dizisi hicran kim, kanal d hicran dizisi aslı enver kimdir, aslı enver kimdir?
http://www.e-blogu.blogspot.com.tr
Kanal D'nin yeni dizisi Bana Artık Hicran De'nin fragmanın yayınlandı. Yeni sezonda eylül ayında ekranlarda olacak BanaArtık Hicran De dizisinin başrollerinde Aslı Enver, Buğra Gülsoy, Alican Yücesoy ve Şebnem Hassanisoughi gibi oyuncular yer alıyor. Bana Artık hicran De dizisinde Hicran karakterini Aslı Enver oynuyor. Peki Aslı Enver'in oynadığı Hicran nasıl bir karakter, Bana Artık Hicran De dizisindeki Hicran kimdir, Aslı Enver Kimdir, kaç yaşındadır? İşte bütün soruların cevabı yazımızın devamında...
BANA ARTIK HİCRAN DE HİCRAN KİMDİR?http://www.e-blogu.blogspot.com.tr
Kanal D Bana Artık Hicran De dizisinde Aslı Enver'in canlandırdığı Hicran Eyüpoğlu, 19-20 yaşında. / Günümüz: 35-36 yaşında. Güzel bir kız. Lise mezunu. Babası Sait'in vitray atölyesinde çalışıyor. Hicran, vitray sanatını babasının yanında öğrenmiş. İstanbul'un eski semtlerinden birinde yaşıyorlar.
Kanal D'nin yeni dizisi "Bana Artık Hicran De" dizisinde, yaşadığı aşk sonucu hüsrana uğramış ve büyük bedeller ödemek zorunda kalmış bir kadının, hayatta kalma mücadelesi anlatılıyor. Dizide Hicran(Aslı Enver), 20’li yaşlarda çok tutucu bir ailede büyümüş, babası ile beraber, babasına ait vitray dükkanında çalışan genç ve çok güzel bir kızdır. Günün birinde büyük bir holdingde çok iyi bir pozisyonda çalışan ve holding sahibinin damadı olmaya aday Murat(Alican Yücesoy) ile tanışır. İş icabı başlayan bu ilişki, zamanla büyük bir aşka dönüşür. Fakat, Hicran ve Murat'ın arasında imkansızlıklar vardır ve ayrılmak zorunda kalırlar.

ASLI ENVER KİMDİR?
Aslı Enver Boyu: 168 cm
Aslı Enver Kilosu: 52 kilo
Aslı Enver Sevgilisi: Birkan Sokullu(eşi)
Aslı Enver 10 Mayıs 1984 Londra doğumludur.Aslı Enver 12 yaşına kadar Londra'da yaşamış daha sonra İstanbul'a yerleşmiştir. Aslı Enver, Liseyi Pera Güzel Sanatlar Lisesinde okuduktan sonra Haliç Ünviersitesi Tiyatro bölümünden mezun olmuştur. 13 Temmuz 2012 yılında oyuncu Birkan Sokullu ile evlenmiştir. Bir çok dizide yer Alan Aslı Enever şu sıralarda Kanal D ekranlarında yayınlanacak olan Bana Artık Hicran De dizisinde Hicran karakterini canlandıracaktır. İşte Aslı Enver'in yer aldığı diğer diziler...
Aslı Enver Oynadığı Dizi ve Filmler:
2003 Hayat Bilgisi dizisi Hazal
2007 Kavak Yelleri dizisi Mine Ergun
2012 Suskunlar dizisi Ahu Kumral
2013 Kayıp dizisi Özlem Albayrak
2013 Tamam Mıyız? filmi Beste 2014 Bana Artık Hicran De dizisi Hicran
Aslı Enver Fotoğrafları, Resimleri:
http://www.e-blogu.blogspot.com.tr
BANA ARTIK HİCRAN DE DİZİSİ OYUNCULAR KİMLER?
Dizinin başrollerinde Aslı Enver(Hicran), Buğra Gülsoy(Sinan Erinç), Alican Yücesoy(Murat Sezgin) ve Şebnem Hassanisoughi(Lale) yer alıyor. Tüm oyuncu kadrosu için TIKLAYINIZ >>>

BANA ARTIK HİCRAN DE DİZİSİ FRAGMANI:


BANA ARTIK HİCRAN DE DİZİSİ KONUSU NEDİR?
Kanal D'nin yeni dizisi Bana Artık Hicran De dizisinin hikayesine baktığımızda  yaşadığı aşk sonucu hüsrana uğramış ve büyük bedeller ödemek zorunda kalmış bir kadının, hayatta kalma mücadelesini anlatıyor. Dizinin ilk fragmanında hicran ve kızı araba ile giderken kaza yapar. Bakalım ilerleyen günlerde dizi ile ilgili detaylar gelecektir...

BANA ARTIK HİCRAN DE DİZİSİ NE ZAMAN BAŞLIYOR?
Kanal D'nin yeni dizisi Bana Artık Hicran De eylül ayında ekranlarda olacak. Dizinin yayın günü ve saati ilerleyen günlerde netleşecektir. Sitemizden takip edebilirsiniz...

bana artık hicran de dizisi aslı enver, aslı enver bana artık hicran de dizisi, bana artık hicran de dizisindeki hicran kim, bana artık hicran de dizisi ne zaman başlıyor, kanal d bana artık hicran de dizisi, kanal d nin yeni dizisi hicran oyuncuları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder