25 Haziran 2014 Çarşamba

Kutsi Yaz Günü Şarkı Sözleri - Kutsi Yaz Günü Şarkısı 2014

kutsi yaz günü
KUTSİ YAZ GÜNÜ ŞARKISI SÖZLERİ

Kutsinin 2014 Albümü Olan "Yaz Günü" beğeni toplama devam ediyor. Albüme de adını veren şarkı Yaz Günü bu sıralar tüm radyolarda çalıyor.

Söz ve Müziği Kutsiye ait olan Yaz Günü şarkısının aranjesi Serkan Ölçer'e ait. Poll Prodictuon tarafından piyasaya sürülen albüm beklenen ilgiyi görüyor.

İşte Kutsinin Yaz Günü Şarkısının Sözleri

KUTSİ - YAZ GÜNÜ SÖZLERİ

Benim aşkım bir köşede
Sen bir yerde ben bi yerde
Şu hale bak, yaz günü

Belki zamanla geçer bu yaşadıklarımız
Fırtınadanda beter en son ayrılığımız
Senden ayrı bir yerde
Belki başka şehirde nefes almalı

Oysa bir yaz gününde
Tanışmıştık e-blogu.blogspot.com.tr seninle
Her şeyin mükemmele yakın ,
Kaybolmuştum gözlerinde
Bir yerde bir hata var
Hikayemiz sorunsuz başlamıştı

Şimdi ne oldu bize ikimize
Kimler girdi aramıza
Hep sorular bir cevap yok
Şuçlu nerde bir cevap yok
Biri gelsin yardım etsin
Benim sana söyleyecek sözüm yok

Bu yaz gününde noldu bize ikimize ,
Kimler girdi aramıza hep sorular bir cevap yok
Şuçlu nerede bir cevap yok
Biri gelsin yardım etsin
Benim sana söyleyecek sözüm yok

Söz Müzik: Kutsi
Aranje:Sekan Ölçer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder