23 Haziran 2014 Pazartesi

Nergiz Damla Aslanalp Kimdir - Damla Aslanalp Kaç Yaşında, Boyu, Kilosu, Biyografisi, Fotoğrafları

nergiz damla aslanalp kimdir
NERGİZ DAMLA ASLANALP KİMDİR
kadim dostum dizisi damla aslanalp kimdir, Hanna Gottenberg kadim dostum, kadim dotsum dizisindeki alman kız kim, kadim dostum dizisindeki alman kızın gerçek adı ne

Nergiz Damla Aslanalp Biyografisi
Fox Tv'nin yeni dizisi Kadim Dostum dizisinde Hanna Gottenberg rolünde gördüğümüz Nergiz Damla Aslanalp'ı herkes merak ediyor. Dizinin güzel oyuncusu Damla Aslanalp hakkında merak edilenleri, biyografisini ve fotoğraflarını sizler için derledik. Damla Aslanap kimdir? Biz e-blogu.blogspot.com.tr olarak sizler için araştırdık. Nergiz Damla Aslanalp kimdir, kaç yaşında, boyu, kilosu, biyografisi ve fotoğrafları yazımızın devamındadır.

KADİM DOSTUM DİZİSİ HANNA GOTTENBERG KİMDİR?
Fox Tv Kadım Dostum dizisinde Hanna Gottenberg, Yıllar sonra gerçek babasının bir Türk olduğunu öğrenen genç ve güzel bir Alman kızıdır. Ülkesindeki en başarılı ve yetenekli ahçılardan biridir. Türk mahallesinde büyüdüğü için Türkçe bilmektedir. En yakın arkadaşı, kardeş gibi gördüğü aslen İzmir’li olan Deniz Türkmen’dir. Yıllar sonra varlığını öğrendiği babasının köklerini daha iyi tanımak için gözünü karartıp Mardin’e gizli bir kimlikle gelir. Hikayemizin iki esas kızının birincisidir.

NERGİZ DAMLA ASLANALP
Nergiz Damla Aslanalp Kimdir
Nergiz Damla Aslanap Biyografisi

Nergiz Damla Aslanalp 1990 Almanya doğumludur
Nergiz Damla Aslanalp Kaç Yaşında: 24
Nergiz Damla Aslanalp Boyu: 1.75
Nergiz Damla Aslanalp Kilosu: 50
Nergiz Damla Aslanalp Göz Rengi: Yeşil
Nergiz Damla Aslanalp Saç Rengi: Kestane

Nergiz Damla Aslanalp, Asıl mesleği Modellik olan Damla Aslanalp 2003 yılında yapılan Miss Turkuaz yarışmasında aldığı üçüncülük derecesiyle dikkat çekmiştir. İlk oyunculuk deneyimi Mahsun Kırmızıgül'ün Mardi İşi isimli komedi türündeki diziyle olacak. Düzgün fiziği ve güzelliğiyle dikkat çen Damla Aslanalp'ın nasıl bir oyunculuk sergileyeceğini hep birlikte göreceğiz.

Nergiz Damla Aslanalp Rol Aldığı Diziler
2014 Kadim Dostum dizisi Hanna Gottenberg

Nergiz Damla Aslanalp Fotoğrafları

      

nergiz damla aslanalp kimdir, nergiz damla aslanalp biyografisi, nergiz damla aslanalp kaç yaşında, nergiz damla aslanalp nereli, nergiz damla aslanalp boyu, nergiz damla aslanalp kilosu, nergiz damla aslanalp saç rengi, nergiz damla aslanalp göz rengi, nergiz damla aslanalp oynadığı diziler, nergiz damla aslanalp kim, mardin işi dizisi nergiz damla aslanalp kimdir, damla aslanalp kimdir, damla aslanalp kim,damla aslanalp biyografisi, mardin işi damla aslanalp, mardin işi dizisi damla aslanalp kimdir, damla aslanalp kaç yaşında, damla aslanalp boyu, damla aslanalp kilosu, damla aslanalp sevgilisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder