17 Haziran 2014 Salı

Yalın Aşk Diye Şarkısı - Yalın Aşk Diye Şarkı Sözleri

yalın aşk diye şarkısı
YALIN CORNETTO REKLAMI AŞK DİYE ŞARKISI
Yalın Yeni Cornetto Reklam Şarkısı Aşk Diye

Yalın'ın yeni reklam şarkısı Aşk Diye...
Yalın'ın yeni Cornetto reklamında söylediği Aşk Diye şarkısını ve şarkı sözlerini sizler için yayınladık. Bildiğiniz gibi Cornette reklam müzikleri yapan Yalın daha önce Aşkı Sonunda şarkıları ile çok beğenilmişti. conetto yeni şarkısı Aşk Diye ile yine dillerden düşmeyecek gibi... İşte o şarkı ve şarkı sözleri... 


YALIN- AŞK DİYE YENİ CORNETTO REKLAM ŞARKISI 


YALIN-AŞK DİYE ŞARKI  SÖZLERİ

Bizden yana mevsim güneş ve ay hep dolunay,
Bizden yana rüzgar kokun içime işliyor,
Kalp ağrıma bir tek senin güzel yüzün iyi geliyor.

Senden yana hayallerim, bildiğim, sevdiklerim,
Senden yana kuşlar, resmim güzelleşiyor,
Kalp ağrıma bir tek senin güzel yüzün iyi geliyor.
http://www.e-blogu.blogspot.com
Nasıl da aklım gidiyor...
http://www.e-blogu.blogspot.com
Seni yazdım her yere aşk diye,
Kimse bilmez, kimse duyamaz.
Bir kuş uçar kalbimden kalbine,
Kimse görmez kimse durduramaz.
http://www.e-blogu.blogspot.com
Seni yazdım her yere aşk diye,
Kimse bilmez, kimse duyamaz.
Bir kuş uçar kalbimden kalbine,
Kimse görmez kimse durduramaz.
http://www.e-blogu.blogspot.com
Senden yana şiirleri, sevdiğim şairlerin
Senden yana dostlar adın dilimden düşmüyor
Kalp ağrıma bir tek senin güzel yüzün iyi geliyor.

Nasıl da aklım gidiyor...

Seni yazdım her yere aşk diye,
Kimse bilmez, kimse duyamaz.
Bir kuş uçar kalbimden kalbine,
Kimse görmez kimse durduramaz.

Senle bağlanır eli kolu yalnızlığın
Bir ömür yeter bana doya doya sarıldığım

Seni yazdım her yere aşk diye,
Kimse bilmez, kimse duyamaz.
Bir kuş uçar kalbimden kalbine,
Kimse görmez kimse durduramaz.

Keyfi yolunda aşkı sonunda...

yalın cornetto yeni şarkısı, yalın kimse durduramaz şarkısı, yalın senden yana şarkısı, senden yana yalın, yalın aşk diye, seni yazdım heryere aşk diye, yalın seni yazdım aşk diye şarkısı, kimse görmez şarkısı, yalın 2014 yeni şarkısı, 2014 yalın yeni reklamı, yalın yeni reklam şarkısı aşk diye dinle, yalın aşk diye sözleri,yalın yeni şarkı sözleri, seni yazdım aşk diye şarkı sözleri yalın cornetto reklamı, cornet reklamı yalıni yeni cornet reklamı yalın şarkısı sözleri, yalın bir kuş uçar kalbimden kalbine şarkısı, yalın yeni şarkısı 2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder