8 Kasım 2014 Cumartesi

8 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi 48.Bölüm Neler Oldu, Kim Elendi?

bu tarz benim eleme gecesi
BU TARZ BENİM ELEME GECESİ 8 KASIM 2014
bu tarz benim eleme gecesi 8 kasım, bu tarz benim kim elendi, 8 kasım bu tarz benim eleme gecesinde kim gitti, shıw tv eleme gecesi bu tarz benim, bu tarz bemim 48.bölüm eleme gecesi 8.11.2014

Bu Tarz Benim yarışmasında bugün eleme gecesi heyecanı var. er hafta yarışmacılarından birisinin 100 bin Tl'lik büyük ödüle vedaa ettiği yarışmadan 8. haftanın eleneni bu gece belli olacak. Sho Tv'nin sevilen yarışması Bu Tarz Benimde bugün 9 yarışmacıdan birisi daha yarışamya veda edecek? Acaba eleme gecesinde kim elenecek? İşte detaylar...
ELENEN İSİM MELTEM KEKLİK OLDU...
Koruma altına alınan yarışmacılar Gizem Güler ve Özlem Özden olmuştu.Jüri üyeleri puanlamasına göre elem için ilk aday MELTEM KEKLİK oldu. İkinci aday ise yarışmacıların söylediği TUĞÇE ERGİŞİ oldu...
MELTEM mi TUĞÇE mi elendi...

Jüri üyelerinin puanlamasına göre,
8 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Ezgi Baylar'ın Puanı: Kemal Doğulu 5 Puan, İvana Sert 5 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 5 Puan, Seda Sayan 5 Puan, TOPLAM: 25 PUAN
8 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Gizem Güler'in Puanı: Kemal Doğulu 5 Puan, İvana Sert 5 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 5 Puan, Seda Sayan 5 Puan, TOPLAM: 25 PUAN
8 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Ayşegül Melisa Doğan'ın Puanı: Kemal Doğulu 5 Puan, İvana Sert 5 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 5 Puan, Seda Sayan 5 Puan, TOPLAM: 25 PUAN
8 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Tuğçe Ergişi'nin Puanı: Kemal Doğulu 5 Puan, İvana Sert 5 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 5 Puan, Seda Sayan 5 Puan, TOPLAM: 25 PUAN
8 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Aycan-Nurcan Şencan'ın Puanı: Kemal Doğulu 5 Puan, İvana Sert 5 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 5 Puan, Seda Sayan 5 Puan, TOPLAM: 25 PUAN
8 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Özlem Özden'in Puanı: Kemal Doğulu 4 Puan, İvana Sert 3 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 5 Puan, Seda Sayan 5 Puan, TOPLAM: 22 PUAN E-Blogu
8 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Meltem Keklik'in Puanı: Kemal Doğulu 3 Puan, İvana Sert 3 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 2 Puan, Seda Sayan 5 Puan, TOPLAM: 18 PUAN
8 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Nur Bozar'ın Puanı: Kemal Doğulu 4 Puan, İvana Sert 5 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 5 Puan, Seda Sayan 5 Puan, TOPLAM: 24 PUAN

Eleme için Ezgi Baylar, "Tuğçe" ismini söyledi,
Eleme için Gizem Güler, "Tuğçe" ismini söyledi,
Eleme için Ayşegül Melisa Doğan, "Tuğçe" ismini söyledi,
Eleme için Tuğçe Ergişi, "Ayşegül" ismini söyledi,
Eleme için Aycan Nurcan Şencan, "Tuğçe" ismini söyledi,
Eleme için Özlem Özden, "Tuğçe" ismini söyledi,
Eleme için Nur Bozar, "Tuğçe" ismini söyledi,

Eleme için adaylar MELTEM KEKLİK ve TUĞÇE ERGİŞİ oldu. Bu iki adaydan elenecek olanı jüri belirleyecek. Jürinin gitmesini istediği yarışmacı...Meltem mi elenecek Tuğçe mi elenecek?

Eleme için NUR YERLİTAŞ, TUĞÇE gitsin dedi.
Eleme için UĞURKAN EREZ, TUĞÇE gitsin dedi.
Eleme için KEMAL DOĞULU, MELTEM gitsin dedi.
Eleme için İVANA SERT, MELTEM gitsin dedi.
Eleme için SEDA SAYAN, MELTEM gitsin dedi.
***
Bu Tarz Benim Eleme gecesin yarışmacıların ünlülere benzerlikleri herkesi güldürecek...
8 Kasım 2014 cumartesi akşamı yayınlanacak olan Bu Tarz Benim 48.Bölüm Eleme gecesinde bütün yarışmacılar bir ünlüyü taklit edecekler. Özellikle Tuğçe Ergişi'nin Yılmaz Morgül taklidi çok konuşulacak gibi...

Bu Tarz Benimde bu hafta bakalım kim elenecek...
Giydiği kıyafetlerle hem jüri üyelerinden hem de yarışmacılardan olumsuz yorumlar alan Meltem Keklik mi elenecek? Yoksa başka bir yarışmacı mı? Detaylar yazımızın devamında...

Bu Tarz Benim yarışmasının bu haftaki eleme gecesinde konuk sanatçı Seda Sayan...
Bu Tarz Benim yarışmasının 8. haftasının elem gecesinde 8 kasım 2014 cumartesi gecesi bir kişi yarışmaya veda edecek. Yarışmacılar hafta boyunca jüri üyelerinden yıldız toplamaya çalıştılar. Hafta içi hergün yayınlanan yarışmanın eleme gecesi bu gece Show Tv de. Yarışmacılardan ikisi hafta içinde altıkları yıldız nedeni ile koruma altına alındı. Özlem Özden ve Gizem Güler 4 yıldız alarak jüri tarafından koruma altına alındırlar. Yani bu iki ismi yarışmacılar eleme için söyleyemeyecekler.
8 Kasım eleme gecesin iki isim elemeye kalacak. Bu isimlerden birisini yarışmacılar belirleyecek. Diğer isim ise jüriden en az puanı alan isim olacak.
Yarışmacıların bugece muhtemelen söyleyeceği isimler arasın muhtemelen Meltem Keklik ve Tuğçe Ergişi ve Ayşegül Melisa Doğan olacaktır. Jüri üyelerinden en düşük alacaklardan birisi de Meltem Keklik olabilir. Muhtemelen elemeye kalacak ilk isim Meltem Keklik olacaktır. Bakalım kim kimin gitmesini siteyecek göreceğiz...

8 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesinde yarışmacılar ünlü taklitleri ile sahneye çıkacak. Herkes bir yarışmacının tarzını yansıtmaya çalışacak. Hiç şüphesin en çok konuşulacak taklit ise Tuğçe Ergişi'nin Yılmaz Morgül taklidi ile Ayşlegül Melisa Doğan'ın İbrahim Tatlıses taklidi olacaktır. Çok başarılı bir taklit olduğunu söyleyebiliriz.. Diğer yarışmacıların taklitleri ise şöyle,
8 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Tuğçe Ergişi Yılmaz Morgül Taklidi
8 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Ayşegül Melisa Doğan-İbrahim Tatlıses Taklidi
8 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Ezgi Baylar-Zerrin Özer Taklidi
8 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Aycan Şencan-Seda Sayan Taklidi
8 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Nurcan Şencan-Michael Jackson Taklidi
8 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Gizem Güler-Ajda Pekkan Taklidi
8 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Meltem Keklik-SılaTaklidi
8 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Nur Bozar-Salma Hayek Taklidi
8 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Özlem Özden-Prenses Diana Taklidi 

Bakalım jüri üyeleri hangi yarışmacının showunu beğenecek, kimin gitmesini isteyecek...

8 kasım eleme gecesinde sizce kim yarışmaya veda edecek?
Sizc ebu hafta  bu tarz benimde kim elenecek?
YORUM yaparak düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder