2 Kasım 2014 Pazar

Bu Tarz Benim Özlem Özden Nişanlanıyor, Özlem Özden'in Nişanlısı Kim 3 Kasım 2014

özlem özden nişanlandı bu tarz benim
BU TARZ BENİM 3 KASIM ÖZLEM ÖZDEN NİŞANI
bu tarz benim özlem özden nişanlandı mı 3 kasım, bu tarz benim yeni bölümü özlem nişan, bu tarz benim 43. bölüm fragmanı özlem nişanlandı mı, bu tarz benim 3 kasım özlemin nişanı, özlem özden kiminle nişanlandı

Bu Tarz Benim yarışmasının 43.bölümünde Özlem Özden nişanlanıyor mu?
Bu Tarz Benim yarışmasının yeni bölümü 8. haftanın ilk gününde 3 Kasım 2014 Pazartesi günü ile ekrana gelecek. 8 haftalık bir yarışmada belki de en dikkat çeken yarışmacı Özlem Özden oldu. Haftalardır elemeye kalan ve elenmeden kıl payı dönen, diğer yarışmacıların özellikle de Ayşegül Melisa Doğan'ın sevemediği, konuşmaları ile diğer yarışmacıları kıan ve göz yaşlarına neden olan Özlem  Özden Bu Tarz Benim yarışmasının 43. bölümünde yani 3 kasım pazartesi günü yayınlanacak bölümünde nişanlanıyor. Özlem Özden'i damat adayı jüri üyesi Nur Yerlitaş'tan istiyor...İşte o anlar...Özlem Özden Bu Tarz Benim Nişanı...Bakalım gerçekten de Özlem Özden nişanlanacak mı? Yoksa bu bir show mu? İşte detaylar...

Sanırım Özlem Özden jüri üyesinden yıldız alabilmek için nişan'ı nı konu edinmiş ve bir mankenden nişanı için yardım istemiş. Yani gerçekte nişanlanmadı diye düşünüyoruz. Bakalım yarın gerçeği öğreneceğiz...

1 Kasım 2014 Cumartesi gecesi yayınlanan eleme gecesinde jüri karşısına geçen Özlem Özden'e evlenmesi halinde jüri üyeleri birer söz verdiler. Nur Yerlitaş Özlem Özden'in gelinliğini, Kemal Doğulu saç ve majyajını, Denmet Akalın da düğününe geleceği sözünü verdi. Özlem Özden elini çabuk tuttu sanırım. 3 kasım Bu Tarz Benim 43. bölüm fragmanında Özlem Özdem nişanlanırken görünüyor. Bunun gerçek mi yoksa show mu olduğunu bilemiyoruz. Bakalım yarın ki yeni bölümünde gerçekten de nişanlanıyor mu göreceğiz... Bakalım Özldem Özden kiminle nişanlanacak? Özlem Özden'in nişanlısı kim?http://e-blogu.blogspot.com.tr

İşte Özlem Özden Nişanı Bu Tarz Benim 43.Bölüm 3 Kasım 2014 Fragman


BU TARZ BENİM ÖZLEM ÖZDEN'İN NİŞANLISI KİM?
3 Kasım günü yayınlanacak yeni bölümü ile Bu Tarz Benim de yine Özlem rüzgarı esecek. Özlem Özden elenmeden son anda kurtuldu ve 8. haftanın ilk bölümünde sahneye nişanlısı ile çıktı. Peki Özlem Özden'in nişanlısı kim? Özlem Özden'in nişan yaptığı manken kim?
Özlem Özden show için manken ile nişan provası yaptı. Sahneye çıktığı yakışıklı delikanlı ile nişan showu ilw jüri üyesinden yıldız almaya çalıştı...
http://e-blogu.blogspot.com.tr
Fragmanda ayrıca bu hafta elenen yarışmacı Roza Şake telefonla canlı yayına bağlanıyor. Özlem ve Nur Bozar'ın Ayşegül'ün elenmesi için beraber diğer yarışmacıları etkilemeye çalıştığını söylüyor. Hatırlarsanız 1 kasım eleme gecesinde Özlem'in Meltem ve Roza'ya giderek Ayşegül'ü yazmasını istediği tartışması çıkmıştı. Özlem bunun yalan olduğunu söylese de yarışmacılardan Nur hariç herkes Özlem'in adını söylemişti... Bakalım bu tartışma daha ne kadar sürecek...

bu tarz benim özlem özden nişan bu tarz benim özlem özden nişanbu tarz benim özlem özden nişan


Sizce kim haklı?
Özlem mi Ayşegül mü?
YORUM yaparak düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz...

3 kasım bu tarz benim özlem özden nişanı, özlem özdenin nişanlısı kim, bu tarz benim özdem özdenin nişanlısı kim, özlem öden nişanı bu tarz benim 43. bölüm, bu tarz benimin yeni bölüm fragmanı 3 kasım, bu tarz benim özlemin nişanlısı kim,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder