3 Kasım 2014 Pazartesi

Bu Tarz Benim 4 Kasım 44.Bölüm Bu Tarz Benim Yeni Bölüm Kıyafetler, Kimler Yıldız Aldı

bu tarz benim
BU TARZ BENİM YENİ BÖLÜM 4 KASIM 2014
bu tarz benim 4 kasım neler oldu, bu tarz benim yeni bölüm 4 kasım, bu tarz benim yeni bölümünde neler olacak, bu tarz benimde 4 kasım kim ne giydi, 4 kasım bu tarz benim 44.bölüm kıyafetleri
BU TARZ BENİM 8 KASIM ELEME GECESİ İÇİN TIKLA >>>
Show Tv'nin en sevilen yarışması Bu Tarz Benim'de 8. haftanın ikinci bölümü yani 44.bölüm 4 Kasım 2014 Salı günü yayınlanacak... Hafta için hergün saat 15.45 da başlayan Bu Tarz Benim yarışmasının 7. haftasının elemesi 1 kasım cumartesi gecesi yapıldı. Bu tarz benimde elenen isim Roza Şake oldu. Bu hafta kim elenecek kimler yıldız alacak hepsi yazımızın devamında... İşte Bu Tarz Benim yeni bölümünde yaşanan olaylar, yarışmacıların kıyafetleri ve günün yıldız alan isimleri...

BU TARZ BENİM 4 KASIM 2014 SALI 44.BÖLÜM
Bu Tarz Benim yarışmasının yeni bölümünde bakalım kimler yıldız alacak. 8. haftanın ikinci günü 44. bölümü ile kaldığı yerden devam ediyor. Bu Tarz Benim yarışmasının 43.bölümünde yarışmacılardan sadece Aycan-Nurcan kardeşler yıldız alamadı, diğer yarışmacılar yıldız aldı. Bakalım 44. bölümde kimler yıldız alacak.
Dünki bölümüde yine tartışmalar vardı. Özlem ile Ayşegül tartışmada devam etti. Nur Bozar ve Meltem'in de tartışmaya dahil olması ile tartışma büyüdü...
44.bölümde yine Ayşegül ile Özlem'in tartışması devam edecek. Hatta Özlem bu kez bütün yarışmacılarla tartışıyor...Tartışma o kadar büyüyor ki bir ara Ayşegül Özlem'e öyle bir hareket yapıyor ki :)) Liseli kızlar gibi... Bakınız...

4 Kasım Bu Tarz Benim Kıyafetler ve Yıldızlar:
4 kasım ayşegül melisa doğan kıyafeti4 kasım ezgi baylar kıyafeti 4 kasım meltem keklik kıyafeti 4 kasım özlem özden kıyafeti 4 kasım nur bozar kıyafeti 4 kasım tuğçe ergişi kıyafeti
Bu Tarz Benim 4.11.2014 Tuğçe Ergişi Kıyafetleri: Mavi etek, lacivert bluz, mavi siyah beyaz desenli ceket, siyah ayakkabı, siyah .anta ile sahneye çıktı.YILDIZ aldı (bu haftaki ikinci yıldızı).

Bu Tarz Benim 4.11.2014 Gizem Güler Kıyafetleri: Siyah dantel işlemeli bluz, lacivert kalem etek, bordo stiletto ayakkabı, siyah çanta ve bordo elmas kolye ile jüri karşısına çıktı. YILDIZ aldı (bu haftaki ikinci yıldızı).
Bu Tarz Benim 4.11.2014 Nur Bozar Kıyafetleri: Yeşil leopar desenli elbise, siyah ayakkabı ile sahneye çıktı...YILDIZ alabildi (bu haftaki ikinci yıldızı).
Bu Tarz Benim 4.11.2014 Meltem Keklik Kıyafetleri: Siyah mini elbise, siyah çanta, siyah ayakkabı ile sahneye çıktı. YILDIZ alabildi (bu haftaki ikinci yıldızı).
Bu Tarz Benim 4.11.2014 Aycan-Nurcan Şencan Kıyafetleri: Aycan ve Nurcan pembe elbise ve vizon rengi ayakkabı ile sahneye çıktı.YILDIZ alabildiler (bu haftaki ilk yıldızları).
Bu Tarz Benim 4.11.2014 Ayşegül Melisa Doğan Kıyafetleri: Siyah bluz, kırmızı saçaklı ceket, siyah pantolon ile sahneye çıktı. YILDIZ alabildi (bu haftaki ikinci yıldızı).
Bu Tarz Benim 4.11.2014 Ezgi Baylar Kıyafetleri: Beyaz bluz, mavi etek giydi...YILDIZ alamadı...
Bu Tarz Benim 4.11.2014 Özlem Özden Kıyafetleri: Yavru ağzı straplez nişan elbisesi ile sahneye çıktı. Nişan konseptiyle Özlem bugün YILDIZ alabildi (bu haftaki ikinci yıldızı).
***
Jüri üyesi Nur Yerlitaş bile Özlem'i uyarıyor, "herkese gider yaptın" diye.. Bakalım bu tartışmalar ne zaman son bulacak...


Bu Tarz Benim Yarışmacıları
tuğçe ergişi Bu Tarz Benim Tuğçe Ergişi
bu tarz benim meltem keklikBu Tarz Benim Meltem Keklik
nur bozarBu Tarz Benim Nur Bozar
gizem güler Bu Tarz Benim Gizem Güler
aycan-nurcan şencan Bu Tarz Benim Aycan-Nurcan Şencan
Bu Tarz Benim Ayşegül Melisa Doğan
ezgi baylar Bu Tarz Benim Ezgi Baylar
özlem özden Bu Tarz Benim Özlem Özden
http://e-blogu.blogspot.com.tr
Bu Tarz Benim Elenen Yarışmacıları:
Bu Tarz Benim 7.Hafta Elenen Yarışmacı: Roza Şake Hovhannisyan
Bu Tarz Benim 6.Hafta Elenen Yarışmacı: Ayşenur Balcı
Bu Tarz Benim 5.Hafta Elenen Yarışmacı: Melek Balkan
Bu Tarz Benim 4.Hafta Elenen Yarışmacı: Sara Ayşem Koçoğlu
Bu Tarz Benim 3.Hafta Elenen Yarışmacı: Buse Doğanay
Bu Tarz Benim 2.Hafta Elenen Yarışmacı: Gizem Kayaalp
Bu Tarz Benim 1.Hafta Elenen Yarışmacı: Esra Özüver
http://e-blogu.blogspot.com.tr
4 kasım bu tarz benim yeni bölüm, bu tarz benim 44.bölüm fragmanı, bu tarz benim 44.bölüm kıyafetleri, bu tarz benim 44.bölüm 4 kasım, bu tarz benimde neler oldu 4 kasım, bu tarz benimde kimler yıldız aldı 4 kasım, 4 kasım nur bozarın kıyafetleri, 4 kasım tuğçe ergişinin kıyafetleri, 4 kasım özlem özdenin kıyafetleri, 4 kasım meltem keklik kıyafetleri, 4 kasım ayşegül melisa doğan kıyafetleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder