17 Ekim 2014 Cuma

Bu Tarz Benim Kim Elendi 18 Ekim 2014, Bu Tarz Benimde Bu Hafta Kim Elendi 18.10.2014

bu tarz benim
BU TARZ BENİM KİM ELENDİ 18.10.2014
bu tarz benim eleme 18 ekim 2014, bu tarz benim kim elendi, bu benim tarzım yarışması kim elendi, bu tarz benimde bu hafta kim elendi, bu tarz benim kim gitti, bu tarz benim 18 ekim, bu tarz benim 5.hafta kim elendi
BU TARZ BENİM 25 EKİM 2014 KİM ELENDİ TIKLA >>>
Show Tv'de yayınlanan ve ilgi ile izlenen yarışma programı Bu Tarz Benim'de bir eleme haftası daha geldi. Bu hafta bir isim daha yarışmaya veda edecek. Bakalım 18 ekim günü yayınlanan eleme gecesinde Bu Tarz Benim'de kim elencek? Bu Tarz Benim elenen 5. yarışmacı kim olacak?
SİZCE KİM ELENİR YORUM YAP!...
Bu Tarz Benim'de 18 ekim 2014 cumartesi günü eleme heyecanı yaşanacak. Hafta boyunca jüri karşısına geçen yarışmacılar eleme gecesinde yarışmada kalmaya çalışacak. 5. haftada bakalım kim yarışmaya veda edecek?  Bu Tarz Benim 5. hafta eleme gecesi 18 ekim 2014 cumartesi 23.15 te Show Tv ekranlarında olacak.

MELEK BALKAN ELENDİ...

Bu Tarz Benim yarışmasında 18 ekim gecesi yapılan eleme gecesinde elenen yarışmacı Melek Balkan oldu. Yarışmanın 5.haftasında elenen Melek Balkan. Geriye 8 yarışmacı kaldı. Bakalım haftaya kim veda edecek...

Ayşenur Balcı, Nur'u elemek istedi.
Nur, Ayşenur Balcı'yı elemek istedi.
Tuğçe, Nur'u elemek istedi.
Ayşegül, Nur'u elemek istedi.
Özlem, Nur'u elemek istedi.
Gizem, Özlem'i elemek istedi.
Ezgi, Özlem'i elemek istedi
Aycan Nurcan, Özlem'i elemek istedi


18 ekim gecesi jüri üyelerinden Nur Yerlitaş Melek Balkan’ı ,İvana Sert Melek Balkan’ı ,Mustafa Topaloğlu Melek Balkan’ı, Kemal Doğulu Melek Balkan’ı,Uğurkan Erez de Melek Balkan’ın elenmesini istedi.

Peki Melek Balkan final gecesinde yani 18 ekim 2014 eleme gecesinde nasıl bir kıyafet seçmişti. 18 ekim 2014 Melek Balkan ne giydi?
Melek Balkan 18 ekim gecesi Zeyna kıyafeti ile jüri karşısına çıkmıştı.


Bu Tarz Benim yarışmasında daha önce elenen isimler şöyle,
Bu Tarz Benim 4.Hafta Elenen Yarışmacı: Sara Ayşem Koçoğlu
Bu Tarz Benim 3.Hafta Elenen Yarışmacı: Buse Doğanay
Bu Tarz Benim 2.Hafta Elenen Yarışmacı: Gizem Kayaalp
Bu Tarz Benim 1.Hafta Elenen Yarışmacı: Esra Özüver
http://e-blogu.blogspot.com.tr/
Bu Tarz Benim yarışmasında yarışan yarışmacılar ise,
nur bozar Bu Tarz Benim Nur Bozar
ayşenur balcıBu Tarz Benim Ayşenur Balcı
gizem güler Bu Tarz Benim Gizem Güler
aycan-nurcan şencan Bu Tarz Benim Aycan-Nurcan Şencan
Bu Tarz Benim Ayşegül Melisa Doğan
ezgi baylar Bu Tarz Benim Ezgi Baylar
http://e-blogu.blogspot.com.tr/2014/10/bu-tarz-benim-melek-balkan-kimdir.html Bu Tarz Benim Melek Balkan
özlem özden Bu Tarz Benim Özlem Özden
tuğçe ergişi Bu Tarz Benim Tuğçe Ergişi

Bu Tarz Benim yarışmasında özellikle Tuğçe Ergişi, Ayşegül Melisa Doğan ve Nur Bozar'ın tartışmaları çok konuşuluyor. Özellikle tüm yarışmacıların Nur Boza'a olan kini, nefreti her bölüme damga vuruyor. Geçtiğimiz günlerde gizli kayıt olayı güne damgasını burmuştu ve çok konuşulmuştu. Bakalım bu olay eleme gecesine yansıyacak mı? Bu Tarz Benim'in eleme gecei fragmanı yayınlandı. Fragmanda Bu Tarz Benim eleme gecesini konuğu Msutafa Topaloğlu yorumları ile çok eğlendirecek. Yarışmacılardan Tuğçe beyaz peruğu ile, Gizem Güler zombi kıyafeti ile çok konuşulacak. Bakalım elenen kim olacak...
Sizce Bu Hafta Bu Tarz Benimde Kim Elenir?
Özlem mi? Melek mi? Ezgi mi?
http://e-blogu.blogspot.com.tr/
Siz hangi yarışmacıyı destekliyorsunuz?
YORUM bölümünden gitmesini istediğiniz veya kalmasını istediğiniz yarışmacıyı yazabilirsiniz...

bu tarz benim kim elenecek 18 ekim,bu tazr benim eleme ne zaman, bu tarz benim eleme gecesi kim elendi, bu tarz benim eleme koruma, 18 ekim bu tarz benim eleme video fragman, bu tarz benimde kim gitti 18 ekim, bu tarz benim yarışması hangi yarışmacı elendi 18 10 2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder