11 Ekim 2014 Cumartesi

Linux İşletim Sisteminde DNS Değiştirme



     Ülkemizde son zamanlarda çok fazla internet sitesi erişimi engelleniyor. Hal böyle olunca beklide her gün ziyaret ettiğimiz siteleri ziyaret edemememize sebep olur. bunun için yapmamız gereken çeşitli Proxy programları kullanmak ya da DNS sunucumuzu değiştirmemiz gerekiyor. Tabi bunların içinde DNS değiştirmek daha kolay ve daha sağlıklı bir işlem. Standart Windows işletim sistemi kurulu bir bilgisayarda ağ bağlantılarınızdan basit bir şekilde DNS sunucunuzu değiştirmeyi hemen herkes biliyor. Ancak Linux işletim sistemine sahip bir cihaz da DNS sunucunuzu değiştirmek için biraz daha farklı bir işlem yapmanız gerekiyor. Özellikle Linux işletim sistemi gibi açık kaynak kodlu işletim sistemlerinde DNS sunucunuzun değişmesi bilgisayarınızın ağ performansını da arttırdığı bilinmektedir.

Linux işletim sistemine sahip bir bilgisayarda DNS sunucunuzu değiştirmek için şu yolları takip etmeniz gerekmektedir.




Bizi Takip Edin...
Pinterest>>Facebook>>Twitter
 © by bilgicafem61




Blogumuza Abone Olun
Yeni Yazılar e-posta Adresinize Gelsin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder